Καλώς ήλθατε!!!!

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022

Αναφαίρετο δικαίωμα!!!



      Κύριε πρωθυπουργε, εσείς κάποτε σε κάποιο συνέδριο ομοιοπαθητικής είχατε πει.............. ""Θεωρώ αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε ανθρώπου, του κάθε ασθενή να επιλέγει την θεραπευτική μέθοδο που του ταιριάζει"", ανέφερε τότε.

    Με την επιβολή του προστίμου νομίζετε πως θα με πείσετε;; Όχι βέβαια γιατί πάντα για θέματα που αφορούν την προσωπική μου ζωή αποφασίζω εγώ. Δεν είναι εγωιστικό απλά έτσι νιώθω όμορφα με τον εαυτό μου.

    Εσείς θέλετε,όπως και ο υπουργός σας, να περάσετε πως  είμαι επικίνδυνος στο κοινωνικό σύνολο. Εξ άλλου ο κ . Πλεύρης είπε πως ο καθένας κάνει τις επιλογές του.

   Έτσι ακριβώς αλλά και αυτός πριν λίγο καιρό έλεγε ""Εάν δε θέλει να εμβολιαστεί ο πολίτης, είναι ευθύνη δική μου να τον πείσω ή ο ίδιος να πάει να εμβολιαστεί;», δήλωσε ο Θ. Πλεύρης μιλώντας στον ρ/σ Alpha 98,9"".

  Υπόψιν δεν είμαι αντιεμβολιστης( τα παιδιά μου  και τα τρία είναι εμβολιασμένα ) γιατί όπως μέχρι φέτος δεν έκανα το εμβόλιο της γρίπης από δική μου επιλογή έτσι και τώρα δεν επιθυμώ ακόμη. 

   Αν έδινα μια ελπίδα στον εαυτό μου να το σκεφτώ τώρα μου είναι αδιάφορο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.