Καλώς ήλθατε!!!!

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Ας κάνουμε λίγο υπομονή



Η εκλογική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ είναι μεγάλη,καθαρή και αδιαμφισβήτητη.Η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ καταποντίστηκε και όχι αδίκως.Ρήμαξε ένα λαό υπερήφανο και τον κατάντησε χωρίς ηθικό,χωρίς ελπίδα,χωρίς μέλλον και το κυριότερο τον χρεοκόπησε.
Ήμουν και είμαι από αυτούς που δεν φοβούνται το ΣΥΡΙΖΑ,όχι γιατί μου έχει δώσει αισθήματα ασφάλειας αλλά επειδή μέσα στο μυαλό μου είχε ''καρφωθεί'' ότι  δεν θα κυβερνήσει αυτοδύναμα έστω και οριακά αφενός και αφετέρου έχω συνειδητοποιήσει ότι ο μόνος κυρίαρχος είναι ο Ελληνικός λαός .
Εκλογικά(γράφω εκλογικά γιατί δεν είμαι ενταγμένος στο κόμμα τους) στήριζα τους ΑΝ.ΕΛ και μάλιστα σε συζητήσεις με φίλους και γνωστούς αιτιολογούσα τη θέση μου ως προς αυτή την επιλογή.
Οι ΑΝ.ΕΛ ήταν το μόνο πολιτικό κόμμα που είχε θέσει ανοικτά τις κόκκινες γραμμές του  για την εθνική κυριαρχία,τη θρησκεία αλλά σε γνωστά θέματα εξωτερικής πολιτικής. Μάλιστα είχα επισημάνει τα νευραλγικά υπουργεία εξωτερικών και άμυνας που ίσως θα διαπραγματευόταν.
Συνεπώς ''αναγκαίο καλό'' οι ΑΝ.ΕΛ να μπουν στη βουλή.Τοπικά αλλά και εκτός του νησιού μας ευρισκόμενος σε επικοινωνία με διάφορους φίλους προσπαθούσα να τους δώσω να καταλάβουν τη σπουδαιότητα της εισόδου στη βουλή του Πάνου Καμμένου.
Αρκετοί ήσαν που συμφωνούσαν με το συλλογισμό μου και χαίρομαι όταν μου είπαν ότι τελικά ψήφισαν τους Ανεξάρτητους Έλληνες.Νομίζω ότι κατόπιν των γεγονότων δικαιώνομαι  αλλά συγχρόνως δεν απογοητεύθηκαν οι φίλοι που ψήφισαν τους ΑΝ.ΕΛ.
Ας κάνουμε λίγο υπομονή και μακάρι όλα να εξελιχτούν κατά τον καλύτερο τρόπο.
Σημασία έχει η πολιτική ωριμότητα-σταθερότητα για το καλό της Πατρίδας και του λαού της
(Επιθυμώ να επισημάνω ότι δεν έχω πολιτική σχέση με τα αναφερόμενα κόμματα,αλλά λόγω ''έλλειψης πολιτικής στέγης'' έπρεπε να ασκήσω το εκλογικό μου διακίωμα έχοντας ως απώτερο σκοπό την απομάκρυνση αυτών που πλήγωσαν και εξαθλίωσαν την Ελληνική υπερηφάνεια).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.