Καλώς ήλθατε!!!!

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Σε αναμονή νέων ιδεών




Επειδή αρκετές φίλες και αρκετοί φίλοι με ρωτούν προς τι αυτή μου η αδράνεια σχετικά με τα πολιτικά δρώμενα,επιθυμώ να τους ενημερώσω πως η στάσης μου μέχρι τώρα δεν είναι αδιάφορη αντιθέτως παρακολουθώ και είμαι ενήμερος για τις πολιτικές εξελίξεις.
Όμως δεν είμαι εκφραστής των πολλών οι οποίοι κινούνται,δυστυχώς ακόμα,με πολιτικούς σχηματισμούς εντός του κοινοβουλίου και δεν έχουν οφελήσει στο ελάχιστο την πατρίδα μας και κατ΄επέκταση τον Ελληνικό λαό. Η σημερινή αντίληψη που κυκλοφορεί είναι καθ΄όλα όμοια με αυτή πριν αναλάβει κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δηλαδή να διώξουμε αυτούς που μας κάνουν τώρα κακό και να ψηφίσουμε άλλους που έχουν τη δυνατότητα ,έστω και με συνεργασία,να ανατρέψουν τη σημερινή κυβέρνηση λησμονούντες πως και αυτοί μας έκαναν το ίδιο κακό με τους σημερινούς φτάνει ΑΠΛΑ να φύγουν οι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Όταν ξεκινάμε λοιπόν πάλι με τα ίδια λάθη τι καλό μπορούμε να περιμένουμε;
Προφανώς μετά από λίγο καιρό θα ψάχνουμε να ανεβάσουμε στην εξουσία νέα πολιτική δύναμη για να φύγουν οι άλλοι.
Βλέποντας και ακούγοντας όλα αυτά,εγώ προσωπικά, ευρίσκομαι σε μια περίοδο αναμονής και ''παρακολούθησης'' πολιτικών κομμάτων τα οποία δεν υπήρξαν ποτέ εντός κοινοβουλίου και ευρίσκονται κοντά στις πεποιθήσεις μου ως Έλληνας που αγαπάω την πατρίδα μου,την οποία υπηρέτησα επί 30 χρόνια και πολλές φορές κάτω από αντίξοοες συνθήκες. 
Είμαι λοιπόν σε επικοινωνία και διερεύνηση και όταν έλθει η κατάλληλη στιγμή όλοι μαζί να προσπαθήσουμε με άλλες νοοτροπίες και ιδέες να αλλάξουμε πολλά. Το πρώτο που πρέπει να αλλάξουμε είναι τον εαυτόν μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.