Καλώς ήλθατε!!!!

Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Λίγο πριν την κάλπη!!!



 
    Αγαπητές συμπολίτισσες και αγαπητοί συμπολίτες στις 26 Μαΐου 2019 θα κληθούμε να εκλέξουμε το νέο τοπικό συμβούλιο (Δημοτική Κοινότητα) Αργοστολίου.

    Επιλέγουμε πρόσωπα ικανά τα οποία θα είναι σε θέση να συντονίζουν και να διευθύνουν ψύχραιμα και αποτελεσματικά τα διάφορα παρουσιαζόμενα προβλήματα.
    Οι εμπειρίες που απέκτησα στα 31 χρόνια υπηρεσίας μου σε μάχιμες μονάδες του Στρατού Ξηράς μου δίνουν τη δυνατότητα αυτή να φανώ χρήσιμος στην τοπική κοινωνία.
      Γιαυτό στην επερχόμενη εκλογική διαδικασία θα είμαι υποψήφιος για το τοπικό συμβούλιο Αργοστολίου και στο πλευρό της Δημοτικής Συμπολιτείας - Θεόφιλου Μιχαλάτου.       
     Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και ευελπιστώ να μου δώσετε τη δυνατότητα να έχω λόγο στο νέο τοπικό συμβούλιο για να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο τόπο που γεννήθηκα και μαζί  να δημιουργήσουμε ένα καινούργιο όραμα αντάξιο της ιστορίας και του πολιτισμού του.

Λίγα λόγια για μένα
http://sotiriossarlos.blogspot.com/2013/05/blog-post_1355.html#more


                                                              Με εκτίμηση

                                                       Σωτήριος Διον.Σάρλος
                                                               Αξκός ε.α
                                               Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος
                                              Δημοτικής Ενότητας Αργοστολίου
                                                                                                        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.