Καλώς ήλθατε!!!!

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019

Τριακόσιοι ήταν και τότε !!!



       
        Η αγάπη μου για την πατρίδα,όπως όλοι μας άλλως τε, που υπηρέτησα επί  31 χρόνια με πίστη και αφοσίωση είναι τόση μεγάλη που όλα τα άλλα μου φαίνονται πολύ μικρά. Αυτή είναι η απάντηση  σε όλους εσάς που δεν έρχεστε να με ρωτήσετε αλλά ρωτάτε άλλους(κοινούς φίλους και γνωστούς) αν έγινα ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ-ΠΑΣΟΚ  κλπ. επειδή ανεβάζω αναρτήσεις στο f/b που είναι κατά ΝΔ-ΠΑΣΟΚ κατά το πλείστον και λιγότερες για το ΣΥΡΙΖΑ.

      Μα αυτά τα δύο πρώτα κόμματα δεν κυβέρνησαν τούτον τον  τόπο επί σαράντα ολόκληρα χρόνια  ή μήπως αυτά που γράφω στις αναρτήσεις μου δεν είναι αληθή;  Δεν έχουν έλθει σε  απόγνωση το πλείστον του ΅Ελληνικού λαού,δεν έχουν αυτοκτονήσει κατά την διάρκεια των μνημονίων συνάνθρωποι μας και γενικότερα  νοικοκυραίοι δεν έγιναν επαίτες; Μήπως ξεχνάμε τη νεολαία μας αλλά και οικογενειάρχες που έφυγαν στο εξωτερικό για αναζήτηση μιας  καλύτερης τύχης;
     Γιατί λοιπόν  θα πρέπει να είμαι κολλημένος-εξαρτημένος  με κάποιο πολιτικό κόμμα το οποίο κατά το παρελθόν  δεν προσέφερε τίποτε στο κοινωνικό σύνολο;
    Αγαπητές μου φίλες και αγαπητοί μου φίλοι δεν σβήνονται όλα αυτά με εξαρτημένες  πολιτικές αντιδράσεις.
      Κάποιος φίλος στις εκλογές του 2015 μου έλεγε να ψηφίσουμε Τσίπρα να φύγουν όλοι αυτοί που μας καταδυναστεύουν,πριν 15 μέρες μου έλεγε να ψηφίσουμε Μητσοτάκη να διώξουμε τον Τσίπρα.
    Υπηρέτησα σε Έβρο,Νησιά του Αιγαίου,Κεντρική Μακεδονία και Ήπειρο.Γνώρισα πολλούς και διάφορους χαρακτήρες συνανθρώπων μας σε όλα τα κλιμάκια της διοικήσεώς μου, μα ποτέ δεν ξεχώρισα κανέναν υφιστάμενο μου  για οποιοδήποτε λόγο.
     Απέναντι μου ήσαν όλοι ίσοι ανεξαρτήτως κοινωνικής θέσης του ιδίου ή της οικογενείας του ή πολιτικής ιδεολογίας του
    Σκοπός για μένα ήταν  η σωστή και ρεαλιστική εκπαίδευση-εκπαίδευση-εκπαίδευση  γιατί όπως λέγαμε όσο περισσότερο ιδρώτα χύσουμε στην ειρήνη στο πεδίο εκπαίδευσης τόσο λιγότερο αίμα θα δώσουμε στον πόλεμο στο πεδίο της μάχης.
    Έτσι ευτυχώς δεν πρόλαβα να μπω σε κανένα πολιτικό μαντρί,ήθελα να έχω την άποψη μου και να την διατυπώνω όσο και να μην είναι αρεστή στους ίσους με μένα αλλά και στους παραπάνω.
    Συνεπώς με πολλούς από εσάς αγαπητοί μου φίλοι ο τρόπος σκέψης μας φαίνεται πως απέχει  παρασάγγας .
      Αν τώρα η σημερινή κυβέρνηση η οποία έχει δείξει καλές προθέσεις,μέχρι αυτή την στιγμή, για το γενικό καλό θα είμαι απ΄αυτούς που θα την επαινούν σχολιάζοντας θετικά,όχι γιατί έχει ανάγκη τον δικό μου σχολιασμό-έπαινο  αλλά επειδή πρέπει να είμαι ακριβοδίκαιος και με το εαυτόν μου.
    Θέλω να πιστεύω πως ανήκω σε αυτούς που κοιτούν το δάσος και όχι το δέντρο.
    Παρόλα ταύτα ο χαρακτήρας μου είναι να μην κρατώ κακία σε κανέναν και αποδεδειγμένα(δε κρίνεται απαραίτητο να το γράψω) όσοι στο παρελθόν με ''κτύπησαν''πισώπλατα εγώ τους στάθηκα  στο πρόβλημα τους.
     Τελειώνοντας και για να το χαριτολογήσω το μόνο χρώμα που επί 55 χρόνια εξακολουθώ να αγαπώ είναι το πράσινο του Παναθηναϊκού μου.
                                                                                                            Με εκτίμηση
                                                                                       
                                                                                                       Σωτήριος Διον.Σάρλος
                                                                                                                 Αξκός    ε.α





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.