Καλώς ήλθατε!!!!

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

Πολιτική αντίδραση ή συνειδητή επιλογή;



        Σε λίγο φεύγει και αυτή η Κυριακή ,ίσως κάπως διαφορετική από τις άλλες.
      Και γράφω κάπως διαφορετική γιατί η όλη εκλογική κατάσταση δεν με έπεισε πως όλοι αυτοί ,έστω και το 55% του εκλογικού σώματος που ''κατέβηκαν'' στις κάλπες, ψήφισαν συνειδητά ή κάτω από μια κατά συρροή,τα τελευταία χρόνια,πολιτική αντίδραση.
     Αντίδραση όμως έναντι ποιων; Ειλικρινά ακόμα δεν έχω καταλάβει τον τρόπο σκέψης της ψήφου που ουσιαστικά είναι ''μονόδρομος'' στο καλύτερο αύριο. 
    Συνεπώς συγκρατημένη αισιοδοξία γιατί η μέχρι τώρα πολιτική ιστορία των κομμάτων δεν μου το επιτρέπει.
     Όμως εύχομαι να δούμε μέτρα ανάπτυξης,ελάφρυνσης και ανακούφισης στον από χρόνια ταλαιπωρημένο Έλληνα.
     Τέλος επιθυμώ να συγχαρώ τον κύριο Παναγή  Καππάτο για την εκλογή του ως βουλευτής στο Νομό μας(Κεφαλληνίας και Ιθάκης) και να του ευχηθώ κάθε στόχος του για το καλό της Πατρίδος αλλά και του τόπου μας να πραγματοποιηθεί!!!!!.
    Επιθυμώ να ενημερώσω προς αποφυγή παρερμηνειών πως δεν ανήκω σε κάποιο ιδεολογικό ή πολιτικό κομματικό χώρο.
     Για μένα γνώμονας είναι η αγάπη μου και η πίστη μου προς τον Θεό,την πατρίδα και σε κάθε ανεξαιρέτως συμπατριώτισσα και συμπατριώτη μου.

                                                        Σωτήριος Διον.Σάρλος 
                                                                 Αξκός ε.α 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.