Καλώς ήλθατε!!!!

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

Κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι, οι νεκροί!!!!!!



     
                   Δεν αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ σε κανέναν και για τίποτα!!!!!!
                                     Χρωστάμε σε όσους ήλθαν πέρασαν,         
                                            θα ΄ρθουν , θα περάσουν.
                                            Κριτές θα μας δικάσουν 
                                   οι αγέννητοι, οι νεκροί.(Κωστής Παλαμάς)

     Επειδή ήλθαν ψίθυροι στα αυτιά μου πως πρόσκειμαι ιδεολογικά προς τον ΣΥΡΙΖΑ λόγω των δυσμενών σχολίων μου, σχεδόν καθημερινά, για το κόμμα της Νέας Δημοκρατία με χαρά μου ενημερώνω πως ουδεμία σχέση έχω με κανένα κόμμα που ευρίσκεται εντός βουλής. 
       Η μόνη πολιτική σχέση(τώρα δεν υφίσταται)ήταν με το Σύνδεσμο Εθνικής Ενότητας (ΣΕΕ) στις  εθνικές εκλογές του 2012 καθόσον ήμουν πρόεδρος της τοπικής οργάνωσης και πολιτευτής στο Ν.Κεφαλληνίας και Ιθάκης. Έκτοτε δεν διαπίστωσα πως υπάρχει κάτι καλό για την πατρίδα μας.               Ξέρετε από το 1977 μέχρι και το τέλος του  2007 υπηρετούσα στις Ένοπλες Δυνάμεις, στο Στρατό ξηράς. Δεν με ενδιέφερε τίποτε άλλο από τη αποστολή μου.
      Από εκεί και πέρα ασχολήθηκα με το Σ.Ε.Ε διότι πίστεψα σ΄αυτόν,κανείς δεν είχε πολιτικούς ΄΄λεκέδες'' και έτσι μπήκα στο πολιτικό στίβο.
       Μετά την αποχώρηση μου για προσωπικούς λόγους διαβάζοντας κατά καιρούς αποφάσισα πως δεν θα πρέπει να ταχθώ σε κάποιο κόμμα ως οπαδός παρά μόνο θα έχει την ψήφο μου εφόσον το πρόγραμμα του προσφέρει στην πατρίδα και  κατ΄επέκταση δίνει  όραμα και ελπίδα σε κάθε Ελληνίδα και σε κάθε Έλληνα.
Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς ..
        Ξέρετε στις εκλογές του 2015 με πλησίασαν πολλές φίλες και πολλοί φίλοι για να ψηφίσουμε Τσίπρα, έτσι μου το έθεταν,για να φύγουν οι άλλοι .Η θέση μου τότε ήταν πως ΄΄αύριο΄΄ θα έλθετε να μου ζητήσετε να ψηφίσουμε τον τάδε για να φύγει ο Τσίπρας. Εεεεε μέχρι τότε βλέπουμε τι θα κάνουμε,αυτή ήταν η απάντηση που έπαιρνα κάθε φορά. Φυσικά και τώρα έρχονται και μου λένε Νέα Δημοκρατία δαγκωτό κιόλας για να φύγει ο Τσίπρας. Πολιτικές παλινδρομήσεις.
        Σαράντα και πλέον χρόνια κατόρθωσε ο Ελληνικός λαός να απεγκλωβιστεί από τον διπολισμό,να  πετάξει το παλιό και τώρα από πολιτική αντίδραση να τους  ξαναφέρουμε πίσω; Ποιους;;;;;Πληθώρα είναι οι εξαθλιωμένοι,ταλαιπωρημένοι ,αυτοί που έδωσαν τέρμα στη ζωή τους γιατί δεν άντεξαν από νοικοκύρηδες να είναι επαίτες κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης των.                  Πως να το κάνουμε υπάρχει αξιοπρέπεια αλλά και  πολιτικό ήθος.
        Όλοι αυτοί που με τρομερό ζήλο επιζητούν την επαναφορά της ΝΔ ήθελα να ξέρω το γιατί.
Έχουν δώσει χρόνια τώρα εξετάσεις,χρέη δημιούργησαν στον Ελληνικό λαό,χρέη στα κόμματα τους που προσπαθούν να βρουν λύση για να τα διαγράψουν,δεν τους μάθαμε;;;;
        Δε λέω πως ο Σύριζα είναι καλύτερη επιλογή.Είναι αυτός που πάνω από όλα βάζω το ξεπούλημα του ονόματος της Μακεδονίας. Μα και οι άλλοι καλύτεροι είναι που τόσα χρόνια άφηναν να σιγοκαίγονται  τα κάρβουνα μα κανείς τους δεν πήρε την πρωτοβουλία να τα σβήσει φοβούμενοι άπαντες το πολιτικό κόστος´
       Προτιμώ να ψηφίσω κάποιον που ακόμα δεν λερώθηκε πολιτικά παρά να γυρίσω στα παλιά.
       Κάποτε και εγώ χωρίς καν να το εξετάζω ψήφιζα αυτούς που τώρα τους απεχθάνομαι.
       Τώρα αν στην πορεία τους αναγεννηθούν από τις στάχτες τους, ναι θα είμαι αρωγός σε κάθε προσπάθεια τους για το καλό της Ελλάδος μας.
        Σε κανέναν και για κανένα λόγο δεν θα σκύψω το κεφάλι,δεν θα γονατίσω.
        Γόνυ κλείνω μόνο στο Θεό και σε όλους τους επώνυμους και ανώνυμους αθάνατους ήρωες του Ελληνικού Έθνους.
                                 
Το παρακάτω είχε ειπωθεί σε πολλές συγκεντρώσεις του ΣΕΕ ,μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση και δεν το ξεχνώ.
                                              Καθαρός δεν είναι αυτός που πλύθηκε
                                               αλλά αυτός που δεν λερώθηκε ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.